Menjalani kehidupan seharian pasti,banyak cerita suka, duka,lucu,sedih yang perlu diharungi...semoga segala cabaran ini dapat di tempuh dengan hati yang tenang dan hidup yang di lalui ini mendapat keredhaan dan keberkatan dari Allah s.w.t... Ameen

Tuesday, April 05, 2016

Silat manja ikea dan kasut. Apa kaitan?

Assalamualaikum...

Sambil menyelam minum air... sedang temankan husband berlatih silat. Praktis silat cekak. Aku bab bab silat ni tak pandai sangat. Silat gayung aku tau la. Hari-hari aku silat gayung, sambil mandi.... hahahha. 


Aku sangat banyak kerja di ofis sampai aku tak tahu nak mulakan dengan yang mana satu. Makanya aku amik jalan keluar temankan husband sambil2 hilangkan pening kepala yang berserabut. Takpe... besok aku sambung serabut kepala... hahahha


Ini gambar budak manja. Nama dia Hana. Hana ni manja. Hobi dia menari sambil goyang goyang kepala.... hahahah... sapalah yang ajar ko menari ni nak? Setiap kali nak tido mesti mummy yang kena dodoikan... pokpokpok muntot dia... baru boleh tido... kalau tak.... main je kejenya. Walaupun dah tido, mummy tak boleh bangun dari katil. Pendek kata, marilah mummy tido bersama-sama hana... kalau mummy bangun automatik hana pun bangun dari tido.... sebab bau ketiak mummy dah hilang... hahahaha



Hari ahad entah bila hari tu pergi ikea... saje survey2 barang. First time jejak ikea cheras yang tak sampai 10 minit pun perjalanan dari rumah. Padahal ikea cheras dah masuk 4 bulan kot buka. Kalau ikutkan hati.... semua barang dlm rumah semua nak cap ikea kan... apakan daya bajet ciput. Hahahaha...lagipun barang dah penuh dah... nak sumbat mana lagi... kan best kalau ada rancangan clean house  kat malaysia...hahahaha berangan.... 


Ini kasut aku beli minggu lepas. Cap muaz je. Yang kiri n kanan tu rm 14.90 je dan yang pink tengah2 tu rm 19.80 je. Aku bukan kaki branded... jadi yang mana rasa sedap di mata dan sedap di kaki... aku hambik je la. Takdela tinggi sgt expectation aku untul kasut cap muaz ni... hahaha... tapi sedap ko bila pakai... comfy sangat dan tapaknya getah okay... takdela ko jatuh tergelincir sebab tapak kasut licin kan... hahaha...

Itu saja update aku buat kali ini. Ko hado?

No comments: