Menjalani kehidupan seharian pasti,banyak cerita suka, duka,lucu,sedih yang perlu diharungi...semoga segala cabaran ini dapat di tempuh dengan hati yang tenang dan hidup yang di lalui ini mendapat keredhaan dan keberkatan dari Allah s.w.t... Ameen

Saturday, April 09, 2016

Hana penat

Assalamualaikum...

Hari ni ofis mummy ada buat family day. Saja bawa Hana, nak tgk reaksi dia cemana. So far, she is well behave but lasak sangat. Cuma bila dah masuk zon tengahari tu dah macam ermmm.... merengek sikit sebab dah penat + mengantuk.

Below is the summary...

Siap pagi pagi - jalan naik kereta - parking jauh sbb datang dah lambat - nasib baik ada shutter van untuk ke tempat kejadian - sampai tempat kejadian - register - dapat goodies n nombor untuk lucky draw - makan nasi lemak - joget erobik - start jalan dari booth ke booth - hana tengok bunny - main buih sabun - main colour sand - duduk tgk orang karok - main castle angin - makan cotton candy - makan nasi tomato - makan aiskrim - check nombor tak bertuah - ambil gambar kat photo booth - naik shutter van balik ke tempat parking - masuk kereta - hana tido sampai balik. Hana penat!

Hahahha.... nasibla kome bace macam tu ye... ada senggat senggat...malas nak buat ayat... enjoice!


No comments: