Menjalani kehidupan seharian pasti,banyak cerita suka, duka,lucu,sedih yang perlu diharungi...semoga segala cabaran ini dapat di tempuh dengan hati yang tenang dan hidup yang di lalui ini mendapat keredhaan dan keberkatan dari Allah s.w.t... Ameen

Wednesday, April 06, 2011

Calon Suami

jangan tunggu lama-lama tau! +++++ bila aku boleh dapat kawan ipar? +++++ Along, bila kau nak kawin? +++++ nasi minyaknya bila? +++++ jangan jadi andalusia dahlah... +++++ husband keje mana? +++++ ************************************************************************* *ni antara ayat-ayat yang keluar masuk kat telinga aku time sembang dengan orang sekeliling aku, dan kadang2 dalam inbox email, kadang2 pulak dalam inbox message, especially time birthday. eh, bukan aku nak mintak simpati, ni aku nak cerita je lah. aku okay je dengan ayat-ayat ni, sikit pun tak ambil hati, kadang-kadang siap boleh buat gurau lagi. ala biasa la kan, ayat saje nak mengusik, kalau tak, takde benda nak cakap pulak. hahahahahaha. * **************************************************************************tapi ada satu je ayat yang masuk dalam hati, terus tak keluar-keluar lagi. "bukan tak nak pegi, tapi yang tinggal takde yang jaga" ayat yang keluar dari mak aku bila orang tanya dia kenapa dia belum pergi haji lagi~ ************************************************************************** nak je aku jawab camni... "along boleh jaga diri sendiri la mak, adik pun along boleh jagakan." tapi entah kenapa tak terluah. ************************************************************************* Calon suami, dimana dikau? macam iklan utusan melayu, macam banga**. ok, emosi aku swing kot, blog pun tak menyebelahi aku, tak pasal2 tak de enterspace apehal?

1 comment:

nunyati said...

saye bace lagi...
dan saye nanges lagi...
saye rase saye terkene penyakit rindu mak la...
wuwuwuwuwuwu...
T_T