Menjalani kehidupan seharian pasti,banyak cerita suka, duka,lucu,sedih yang perlu diharungi...semoga segala cabaran ini dapat di tempuh dengan hati yang tenang dan hidup yang di lalui ini mendapat keredhaan dan keberkatan dari Allah s.w.t... Ameen

Thursday, April 07, 2011

bau manusia

lepas tulis entry semalam, hari ni aku menyesal. sedang terfikir nak delete atau tak entry semalam tu. tah hape-hape aku merepeknye semalam. _______________________________________________________________ tapi aku rasa, biar jela. entry tu ada bau manusia, bau manusia yang beremosi. emosi yang terlupa bahawa Allah s.w.t ada plan yang lebih baik untuknya dari plan yang dibuat oleh dirinya sendiri. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ blog masih dengki dengan aku, terpaksala aku menggunakan simbol2 berkenaan untuk membayangkan enterspace. Maaf.

No comments: