Menjalani kehidupan seharian pasti,banyak cerita suka, duka,lucu,sedih yang perlu diharungi...semoga segala cabaran ini dapat di tempuh dengan hati yang tenang dan hidup yang di lalui ini mendapat keredhaan dan keberkatan dari Allah s.w.t... Ameen

Monday, April 04, 2011

Bos Baru

workload aku memang tahap melampau dah sebenarnya, tapi gatal tangan jugak nak hapdet kat sini huehuehuehuehue. hapdet blog ni seronok yang amat kalau mood memang tengah datang. tapi kalau takde mood, nak bukak blog pun nyampah. tu pasal kadang2 satu hari 2-3 entry dan ada jugak yang 2-3 bulan satu entry pun takde. eh panjang pulak mukadimahnye. wakakakaaka... just nak bagitahu, aku dah dapat bos baru. bukan immediate bos la. immediate bos aku masih di sini. big boss la. aku belum berkesempatan beramah mesra lagi dengan dia. dia pun masih berkejar-kejar dengan meeting sana-sini dan proses pemindahan yang masih lagi under construction. nanti kalu workload aku dah siap dan dia pun dah ada masa, aku try jengok2 sat bilik dia...huhuhu... ok, itu saje nak cakap, nanti kalau aku dah beramah mesra and ada cerita yang nak diceritakan kan sini, aku cerita k. adios! Oh lupa, welkam boss! mari berkerja bersama-sama saya! \(^,^)/

No comments: