Menjalani kehidupan seharian pasti,banyak cerita suka, duka,lucu,sedih yang perlu diharungi...semoga segala cabaran ini dapat di tempuh dengan hati yang tenang dan hidup yang di lalui ini mendapat keredhaan dan keberkatan dari Allah s.w.t... Ameen

Thursday, October 06, 2011

Bila Tuhan berbicara

err...

hati saya rasa berat...belakang badan pun dah mula sakit
itu tandanya saya sedang stress. stress atas banyak sebab.
tak mau la tulis kat sini. segan.
sebab bukan saya sorang je yang ada problem kat dunia ni.
takpe saya tahu. sekarang ini sebenarnya
Tuhan sedang menguji, bukan membenci
itulah caranya Dia berbicara dengan hambaNya
kalau tidak begitu, harus bagaimana lagi

kan...?




terima kasih Tuhan,
kerana sudi berbicara dengan hambaMu yang hina ini
ampunkan segala dosa-dosaku
aku redha dengan ujianMu ini
aku hanya hamba
yang mendambakan SyurgaMu

No comments: