Menjalani kehidupan seharian pasti,banyak cerita suka, duka,lucu,sedih yang perlu diharungi...semoga segala cabaran ini dapat di tempuh dengan hati yang tenang dan hidup yang di lalui ini mendapat keredhaan dan keberkatan dari Allah s.w.t... Ameen

Wednesday, March 10, 2010

Spill it out!

Fikiran aku kosong.

Aku tidak tahu apa yang patut aku tulis.

Aku selalu mengalami perasaan ini, iaitu perasaan "Ingin meluahkan sesuatu, tetapi seringkali tidak terluah".

Kenapa?

Entah, aku pun tidak pasti. Mungkin aku memang jenis orang yang tidak pandai meluahkan perasaan atau kasih sayang. Betulkah begitu?

Atau...

sebenarnya aku seorang yang sangat pemalu. Ya! aku sangat setuju dengan pernyataan ini, lebih sopan maknanya.

Mungkin suatu masa nanti aku boleh meluahkan apa yang aku rasa...

No comments: